AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

BILA 'TIME' PILIHANRAYA AKU KAYA!!!!!!!!!

Bila 'time' pilihanraya Umno/BN berbelanja jutaan ringgit untuk menggerakan jentera kempennya. Bermacam-macam habuan yang mereka perolehi. Kalah pun 'tak pe' sebab duit banyak 'masyuk'.
Dari mana Umno/BN dapat duit 'tak dapek' lah teman 'nak ngabor' kan. Itu kena tanya pemimpin Umno.
Cuba tuan-puan lihat surat Umno Bahagian Bukit Gantang di sebelah ini.
Woooow!!! Fuuuhhhh!!!!! banyak betul duit puak-puak ini.
Inilah POLITIK LAMA yang terus digunakan Umno untuk menarik sokongan rakyat. Semua dengan duit namun ketahuilah wahai pemimpin Umno bahawa bukan semua orang boleh dibeli dengan duit, kerana di sana masih ramai orang yang takut kepada Allah dan ramai rakyat yang berprinsip dan ada harga diri.
Sumber : Blog kedaikopi

Comments

Saya syokan mereka yang tak dapat cari kerja , yang miskin , yang kaki gian hisap gam chap gajah join masyuk umno untuk ambil duit poket.
Kerja senang iaitu tampal poster dan ikut -ikut jalan di belakang mana mana kepala umno yang datang.
makanan dan minuman ada disediakan secara free.
Ekonomi dah turun dan kerja untuk umno dapat rezeki lumayan.
Tapi , undi PR pada hari undi .
Duit dapat dan boleh undi PR.
win win situation..tak rugi.