AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

PH TERUK KENA HENTAM PAKAI BAJU ALA KOMUNIS? MEREKA PAKAI TAK APA??

Semasa PH memerintah dahulu teruk kena hentam apabila memakai baju warna kekuningan gelap. Dikatakan mengagungkan komunis dan macam-macam lagi. Tetapi tahun ini menteri kabinet PN memakai baju dengan warna yang sama. Apa komen netizen.

Comments

Anonymous said…
Zaman kejatuhan Atok... rehatla atok !
Unknown said…
nk kata ala komunis tak juga.. Baju yg dipakai kabinet menteri blh dijadikan pemakaian ala tentera modern kesultanan ottoman
Anonymous said…
Ni makna nya provokasi main isu2 perkauman dtg nye dri org2 ni la.. Klu x kenape skang xde 1 pon isu2 perkauman ni muncul sbb ape? Jwpnnye dh dpt jwtan la tu jer.. Kikikiii
Anonymous said…
Pakaian yang dipakai menteri kebnit itu bukan berupa parti'komunis melaya.jika parti komunis Malaya topi berserta bintang tiga. Baju yang dipakai oleh menteri kebnit itu. mengenang sejarah pakaian yang dipakai oleh polis semasa bukit Kepong diserang.mungkin anda kurang pengetahuan tentang sejarah uniform.
Anonymous said…
PH pakai ala uniform komunis,bertopi bintang tiga.
Yeop Jalil said…
Nampak sangat admin tak tau apa tentang pakaian
Unknown said…
admin ni yg komunisnya sbb tu bila dia nmpak colour mcm tu...terus sentap jiwa
Dony Aziz said…
Baju yang dipakai oleh menteri itu mengenang sejarah pakaian yang dipakai oleh polis semasa bukit Kepong diserang oleh komunis tahun 1950. Cuma bezanya masa dulu seluar pendek. Baju Komunis ada topi dgn lambang bintang 3. Allahhu.. bingainya Macai. Nampak sgt buta sejarah.
Mokh997 said…
Admin bebal,,baju mereka.wrna kelabu bukan warna khaki,,ph siap pakai boot lagi bkn ke mcm komunis
Anonymous said…
Bodoh la admin ni...tk tau nk beza kominis ke tak...bodoh nk mampos
Katatonianz said…
Kahkahkah..admin banghal x knal warna uniform polis dulu2...byakkan baca sejarah..bukan mngadu domba...
Anonymous said…
Apa pun taktau.... Suruh makan admin pun makan.... Suruh mengaji admin lali.... Nang butinang kui butikui..... Nya insing matekaji semarinsing.... Innalillah...
Dato jai said…
Admin kena bnyak blajar lg tentang uniform
Dato jai said…
Admin kena banyak belajar lagi
Admin ni ph... nak bela ph la konon... dalam group WHATSAAP dah berlambak geng ph main isu ni... sama macam admin ni...
wann said…
Gambar edit ....sebenarnya warna baju tu bukan warna gelap mcm tu...

Unknown said…
Admin bodoh bangkit isu rasis yang sudah di lupakan
Anonymous said…
Admin ni meme bangang bin bahalol.. Baju kominis dgn bju rasmi pon x leh beza kaa.. Meme kaki atok lah hang ni..
Hariz said…
Admin ni kena bodohkan je. Perangai jahat iblis mengadu domba.
Anonymous said…
Admin mangkaq ubi namanya ni.buta sejarah dan buta mata hati
Zainalramna said…
Ini warna baju atau uniform jabatan hutan atau forest...aduhai nampak sgt kamu kurang ilmu
Zainalramna said…
Nampak sgtlah xada ilmu...kalau nk tau warna ini warna uniform jabatan perhutanan..aduhai bangang satu badan...
Anonymous said…
Bacalah sejarah.. Bukan main ckp je yee..