AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

PERTEMUAN GHB MELAKA DENGAN NGO-NGO ISLAM POSITIF

Semalam GHB Melaka yang diketuai oleh Tuan Haji Adly Zahari telah mengadakan pertemuan dengan NGO-NGO Islam dan individu-individu yang berkedudukan dalam masyarakat.
Antara NGO yang turut serta dalam pertemuan tersebut ialah IKRAM, ABIM dan Wadah.
Semua yang terlibat mengadakan sokongan dan melihat penubuhan GHB sebagai suatu yang positif ke arah merealisasikan suatu pemerintahan baru yang lebih adil dan telus.
Dalam pertemuan tersebut Penyelaras GHB Melaka, Adly Zahari telah menerangkan objektif dan halatuju GHB pada masa hadapan.
Syabas GHB Melaka dan NGO-NGO Islam.


Comments

Anonymous said…
SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
6. ahli mengeboo pemimpin2 pro & nak berpolitik tapi siap ada Baiah-apa jenis parti isle gini ?
7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
dan dan ahli pas jawab la semua tuduhan diatas tu. Betul ke salah - Cara islam ke tidak
...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA (TENGANGA MULUT AKU)