AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

PR SUDAH TINGGAL NYAWA-NYAWA IKAN.... TAHNIAH SEMUA

Kerjasama dan Tahaluf Siyasi yang digagaskan oleh Almarhum Ustaz Fadzil dan disokong kuat oleh Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat serta diperakui oleh Majlis Syuro' Ulama seakan-akan sudah hampir menemui ajalnya. Bermula dengan GERAK, BARISAN ALTERNATIF dan kini PAKATAN RAKYAT seakan-akan sudah berada dalam keadaan nyawa-nyawa ikan bagaikan telur dihujung tanduk.

Serang menyerang antara pimpinan parti-parti komponen PR, semakin memuncak sehari dua ini akan mempercepatkan lagi 'talkin' dibaca untuk gagasan ini. Maka bergembiralah UMNO/BN kerana segala perancangan dan strategi mereka untuk memecahkan pakatan ini hampir tercapai. Mengikut akal dan ramalan manusia Umno/BN akan memerintah sampai-sampai bila kerana PR akan berkubur.
'Tahniah' kepada kita semua ahli dan pimpinan PAS serta rakyat Malaysia kerana akan terus ditekan, dizalimi dan di'dahulu'kan oleh kerajaan Umno/BN.
Kita akan berundur ke belakang seperti era 80-an.Ustaz dan ustazah kita mengajar di masjid, surau tak boleh, nak sewa dewan dan stadium tak boleh jauh sekali nak jadi AJK Masjid, Ahli Majlis dan sebagainya. Tahniah untuk sahabat-sahabat di Selangor dan Pulau Pinang kerana anda akan kembali ke era 80-an setelah berjaya mengimarahkan masjid dan surau sejak 2008.
Sudah sampai masanya yang kami selalu bayangkan dahulu iaitu masa di mana Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat sudah meninggal dunia dan Anwar Ibrahim disumbat kembali kedalam penjara .....PR akan huru-hara dan berkubur. 
TAHNIAH SEMUA.

Comments

Anonymous said…
Saya menyeru semua ahli-ahli PAS yang mahu terus bersama Pakatan Rakyat, masuk saja PASMA. Kita tengok nanti PRU 14, berapa kerusi je PAS menang di Kelantan dn Kedah.
mohd shahran said…
masalahnya hanya seekor makhluk allahyang tolo bernama hadi awang. ulamak harm jadah jadikan pas harta mak bapak dia
Anonymous said…
Ini sebab ramai tokoh dalam pas bebal bodoh dan.bangang tak ada wawasan masa depan utk rakyat malaysia.
Anonymous said…
Pas Melaka pun apa kurangnya. Professional ditolak. Pas will be at least 20 years backward...
Cikgu hisham said…
usah dilayan hadi tu...abis cerita.
Anonymous said…
Manusia selalu mendahui Tuhan
Anonymous said…
PR tidak berkubur jika Hadi Awang disingkir dan PAS akan ditahlilkan jika Hadi masih dikekalkan sebagai presiden PAS oleh ahli PAS yang tidak mahu perubahan kecuali hudud dinegeri Kelantan dan berbangga lah pengikut Hadi dan besar kemungkinan ahli akar umbi yang mendiam diri selama ini kan berpusing arah,dan UMNO/BN akan bersorak gembira kelak Hadi akan dipergunakan untuk mencai PKR dan DAP dan mungkin ahli PAS yang keluar parti.
Anonymous said…
bodoh juga mutaligat ni... ahahah