AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

ANDA TIDAK AKAN JUMPA SITUASI BEGINI DI MALAYSIA

Gambar menunjukkan Polis Acheh menegur seorang wanita yang memakai seluar ketat sewaktu membuat rondaan di Banda Acheh.

Pada jangkaan anda ada atau tidak keadaan begini berlaku di negara kita yang didakwa sebagai negara Islam hebat, di mana Polis menegur wanita yang berpakaian seperti ini.????

Dekat sini pakai separuh telanjang pun tak ada orang tegur!!!!!

~ FB Qalam Hayat

Comments

Anonymous said…
kalau kat malaysia dah tentu minah tu kena kaunseling kat mana2 hotel kan?
Anonymous said…
Saya setuju kalau ada pihak2 yg ditugaskan utk menegur, kalau didenda pun lagi baik, tapi jangan le mahal sangat diperingkat awal.

Sebab puak2 degil ni kadang2 mak ayah, suami dah tegur, tapi buat deek aje.

kat kelantan dulu dah ada, berhasil tak? sekarang macam mana?
Unknown said…
Bakpo payah sangat ke nk tutup aurat betul2.....?