AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

TAK HABIS-HABIS DENGAN MAKMAL

Sikit-sikit makmal, makmal, makmal. Berapa banyak makmal daa. Ini bukan masa untuk buat kajian, ini masa untuk membantu dan mengeluarkan rakyat dari kesusahan. Tarak akai orang ..........

Berapa banyak pun makmal yang dibuka dan ditubuhkan jika perangai pemimpin BN yang suka boros, menyalahguna kuasa dan sebagainya tidak diubah 1000 makmal akan tinggal makmal.

Laporan Ketua Audit Negara saban tahun membongkar segala kelemahan dan kedurjanaan mereka namun ianya tidak langsung mengubah perangai dan sikap mereka.

Rakyat pula terus dibuai dengan janji-janji manis dan gula-gula yang diberi tanpa memikirkan kesusahan jangka panjang. Amaran yang diberi semasa PRU13 menjadi kenyataan.......

Comments

Anonymous said…
Takyahlah buang-buang duit tubuh-tubuh makmal bagai...! Atok dan Nenek dan Pakcik-Maklsik kat kampung pun boleh rasa kalaulah minyak naik, gula naik, elektrik naik, maka dah hukum alam la, barang-barang dan perkhidmatan lain akan naik jugak. Bodoh!
Anonymous said…
jgn jd cam rajagobal bnyk sgt kajian xprimen nya las2 ke laut...najib cepat ckit la mati..bru aman malysia
Anonymous said…
Najib, tak payah siap makmal untuk cari penyelesaian. Kaedahnya senang saja. Dr. Mahathir pun telah bagi jalan. Kurangkan kos perbelanjaan dan jangan membazir. Kehidupan rakyat jangan sentuh.

Nampaknya sekarang ini, apabila berbelanja besar kamu dan kuncu2 kamulah yang pandai. tapi apabila nak menampung pembaziran itu, belakang rakyatlah yang kamu traktor. Kalaulah macam ini, saya pun reti jadi PM. Perabis... pelingkup.... lepas itu apabila sudah nak lemas, rakyat lah yang kena tanggung.