AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

RAKYAT BUTA HATI?

Saban tahun penyelewengan dan ketirisan di laporkan olejKetuaAudit Negara, namun rakyat selamba sahaja seolah-olah tiada sebarang isu berlaku di sekeliling mereka.

Mereka merasakan ketirisan itu bukan duit mereka, apa nak dikisahkan aku tetap dapat makan dan hidup macam  biasa. Mungkkn itu yang bermain dalam kepala mereka. Sebsb bila tiba musim PRU BN menang juga.

Agak-agaknya apa yang perlu kita buat untuk menginsafkn mereka?

Comments

Anonymous said…
hanya rakyat yg bodo mcm som saja tak megerti mendalam apa itu servival hidup...apalagi digandingkan dgn metori bonggok cap ayam
Anonymous said…
mohon menumpang...

http://ilham.karangkraf.com/karya-detail.aspx?idk=1607&idc=8888#.UlknFlDQmos
Anonymous said…
macam ni jelah, mau buat apa? ada dua cara, pertama2nya, mesti ada satu golongan yg sentiasa mengawasi kepincangan kepimpinan bn, klu ada apa2 kesalahan, mesti bantai cukup2, sesuai dgn kesalahan mereka.
Yang keduanya, semua rakyat yang ada kesedaran akan tidak telusnya bn selama ini, haruslah 'tidak melayan' mana2 program 'mesra rakyat konon' yg dianjurkan bn atau apa2 program yg menunjukkan sokongan atau menguntungkan bn dari segi moral atau material. Jadi pasif dan anti sosial lagi baik dari mau tunjuk baik pd bn yg tak mengenang budi rakyat. itu je lah