AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

JADI ORANG JAHAT DI MALAYSIA SELAMAT - TAMRIN GAHFAR

Time aku duduk dalam Umno, buat jahat Polis tak berani sentuh aku, bila aku bertaubat, berjuang untuk hak rakyat, aku kena tangkap, baik jadi orang jahat di Malaysia ni baru Selamat.

Itulah keluhan ikhlas Tamrin ketika ditahan di Balai Polis Jinjang 2 hari lepas.

Beliau hairan semasa jahat beliau bebas dan tidak diganggu Polis, tetapi sekarang beliau sudah bertaubat dan mahu jadi baik beliau kena tangkap pula.

Tamrin pernah berkata dalam satu ceramahnya di Melaka tidak lama dahulu bahawa semasa dalam Umno macam-macam perkara beliau buat.

"Apa benda yang saya tak buat masa dalam Umno dahulu, semua benda aku buat tanpa hirau halal haram" ujar Tamrin.

Comments

Anonymous said…
Kau ni x sedar dri. Dh brmcm2 kemudahan kau dpt smpi prnah jd jutawan 1 mse dlu mase bapak kau brkuasa, bla dh x dpt lg, mcm2 kau tuduh UMNO yg
bnyk membantu & mgkayakn kau. Same lh spesis mcm Mat Taib & rmai lg org Melayu yg x sda dri yg trpesong dgn ajaran sesat PAS. Ape kh ajaran PAS btl ajaran islam? Cbe hayati ayat Alquran yg bermaksud 'taatilh Allah, taati rasul & pemimpin2 d kalangan kamu' 'brsyukurlh kamu nescaya Aku tmbh nikmat yg tlh Aku kurniakn kpd kamu, sesungguhnye jika kamu x brsyukur siksaan ku amat pedih' Apekh ajaran PAS selari dgn ajaran islam. Bnyk lg ayat AQ yg menerangi btapa trpsongny ajaran PAS antarany besekongkol dgn kafir harbi utk mnjatuhkn kerajaan yg d pimpin olh org islam. Fitnah, adudomba, buruk sangka & mcm2 lg. E2 lh akibat bljr ugama dr ceramah politik olehmerekayg mengaku ulama tp hakikatny 'Ubbudunya'
Anonymous said…
Kau ni x sedar dri. Dh brmcm2 kemudahan kau dpt smpi prnah jd jutawan 1 mse dlu mase bapak kau brkuasa, bla dh x dpt lg, mcm2 kau tuduh UMNO yg
bnyk membantu & mgkayakn kau. Same lh spesis mcm Mat Taib & rmai lg org Melayu yg x sda dri yg trpesong dgn ajaran sesat PAS. Ape kh ajaran PAS btl ajaran islam? Cbe hayati ayat Alquran yg bermaksud 'taatilh Allah, taati rasul & pemimpin2 d kalangan kamu' 'brsyukurlh kamu nescaya Aku tmbh nikmat yg tlh Aku kurniakn kpd kamu, sesungguhnye jika kamu x brsyukur siksaan ku amat pedih' Apekh ajaran PAS selari dgn ajaran islam. Bnyk lg ayat AQ yg menerangi btapa trpsongny ajaran PAS antarany besekongkol dgn kafir harbi utk mnjatuhkn kerajaan yg d pimpin olh org islam. Fitnah, adudomba, buruk sangka & mcm2 lg. E2 lh akibat bljr ugama dr ceramah politik olehmerekayg mengaku ulama tp hakikatny 'Ubbudunya'
Labu8455 said…
Sorry lah Tamrin, kalau arwah bapak hang masih ada tentu juboq hang dia dah tendang. Hang bukan nya bertaubat tapi ber tau buat yang lebih jahat. Memperbodohkan rakyat bukan nya suatu kebaikan tapi pengkhianatan
Anonymous said…
Ketentuan Allah, jika kita menyebut benda lepas yang burok, itu kerja setan.Ingat jika Allah uji kita serupa mereka belum tentu kita nak ke Islam, jadi bersyukor lah kerana mereka tak sesat.Lihat orang umno banyak yang sesat setelah berjaya, doa kan mereka kembali ke Islam. Kalau pemimpin tak menjaga sholat lima waktu dengan betul jangan angkat mereka nanti mereka jahilkan kita saperti mereka.