AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

PENGAKUAN PESERTA BERSIH 3.0 : SAYA DILANGGAR KERETA POLIS

NONE
NONESeorang lelaki yang dilanggar kereta polis dalam kejadian penuh kontroversi ketika perhimpunan BERSIH 3.0 Sabtu lalu, hari ini tampil menjelaskan insiden yang dialaminya itu.

Su Kuang Hong, 25 berkata beliau merupakan salah seorang daripada empat peserta yang dilanggar kenderaan tersebut dalam kejadian di hadapan pusat membeli belah Sogo di Jalan Tuanku Abdul Rahman.

Katanya, beliau tampil dengan sisi ceritanya hari ini kerana polis cuba menggambarkan bahawa kumpulan peserta tersebut sebagai perusuh yang menyerang polis.

Su yang kini menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur berkata, beliau terpelanting ke bahagian atas kenderaan tersebut selepas dilanggar.

Kenderaan itu juga terus bergerak selepas melanggarnya dan beliau sekali lagi melayang dan melanggar tembok di hadapan pusat membeli belah itu apabila kenderaan itu berhenti secara tiba-tiba.

Su berkata beliau mengalami kecederaan di bahagian dahi, pergelangan tangan dan peha kesan daripada hentakan pada tembok itu.

Katanya, beliau membuat dua laporan polis atas kejadian berkenaan.


Persoalannya sekarang mengapa akhbar pencacai arus perdana hanya mensensasikan berita peserta Bersih 3.0 memukul dan menterbalikkan kereta polis tetapi tidak pula diceritakan kejadian kereta Polis melanggar peserta Bersih 3.0. 


Inilah perangai akhbar pencacai Umno yang hanya melaporkan berita dan kejadian memburuk-burukkan lawan politik mereka. Ketua Pengarang dan Editor akhbar pencacai ini sanggup menjadi budak suruhan tuannya tanpa menghiraukan etika kewartawanan dan dosa serta pahala.

Sumber : Malaysiakini

Comments

Anonymous said…
Suratkhabar ni ada etika ke. Setiap hari cerita seks dan ceritax bodoh dan bebal aje. Tak meningkatkan minda Melayu. Suratkhabar adalah salah satu sumber maklumat pelajar, boleh ke digunakan sekarang. Apa etika suratkhabar tu, tolong jelaskan.
Anonymous said…
http://www.youtube.com/watch?v=VgeCi6D7XSQ
Anonymous said…
PADAN MUKA DIA...SERUPA MACAM BERUK...
Anonymous said…
PADAN MUKA CINA BANGSAT...MAMPUS PUN BAGUS..
Anak Lenggong said…
Huhhh....teror betul laa..kena langgar dengan kete yang dipandu laju sikit je calar..ingatkan dah mampus pulak tu kah kah kah..
Anonymous said…
dalam dunia hanya 2 jenis kerajaan yg akan membantai org yg berhimpon 1..israel
2..negara2 komunis
Anonymous said…
awak yg bodoh sangat!!!!kecik2 tak nak mampus...