AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

NIZAR MEMANG ANAK JANTAN, PATUT DICONTOHI

YB Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin memang anak jantan. Baru-baru ini beliau dengan selamba menghadiri program ceramah Nizar pemborong bersiri di Tualang Sekah, Malim Nawar.

Pihak penganjur iaitu Umno terpaksalah mempersilakan Datuk Seri Nizar duduk di hadapan. 

Apa lagi tak jadilah mereka menghentam dan memfitnah Nizar.

"Saya menghadiri cramah umno mnggodam saya di Tualang Sekah kampar,oleh yb dato shaarani & hanafiah man,mrk panik dan pucat " kata Muhammad Nizar.

Memang patut kita buat macam ini. Kepada pimpinan PAS Melaka memang baik cadangan dari Jai Fotografi melalui FBnya yang mencadangkan kita mencontohi tindakan Nizar ini.

Comments

Anonymous said…
selepas tak semena-mena nama DS Nizar dicalonkan jadi MB Perak dan setelah beliau menerajui Perak saya dah nampak memang beliau ada Tokoh dan berjiwa JANTAN..Beliau adalah Pimpinan dalam bikinan.Semoga diberikan kekuatan oleh Allah agar beliau terus berjuang dan berkhidmat dengan penuh keadilan untuk rakyat.
MUHID ALYAHYA
Anonymous said…
Tunjuklah video (full version yea) baru lebih gempak ^_^
Anonymous said…
jiwa jantan?? kepala butoh dia hahaha


http://alamijiwaparadox.blogspot.com/2012/05/panas-pemimpin-pas-perak-dan-pas-melaka.html?utm_source=feedburner&utm
Saya Farid said…
Ish, ish, ish...buruknya bahasa kamu. Sah2 bukan umat Nabi Muhamad kamu ni sebab Nabi pun takkan mengaku umat org sebegini. Takpelah, kalau dah takat tu kemampuan kamu berhujah, biarkan ajelah...namapun 'anonymous' je, nama sendiripun tak berani nak guna. Yg malupun bukan org lain...kamu sendiri jugak yg akan malu nanti. Marah? Apa kata kamu pi join puak yg menonggeng goyang punggung depan rumah org tu? Takpun, jual burger kat situ...sah2 mmg itulah golongan yg layak buat org yg mindanya takat kamu ni. Lagi marah? Hantuk je kepala tu kat dinding! Oh ya! Nanti jgn hantar samseng ke, p*kida ke, mat rempit ke pulak ye...
sayamelayu300 said…
anak jantan. ye pembohng besar. bila orang tunjuk bukti terus blah. kenapa xjawab masa tu?
Anonymous said…
yelah..kesian kat awak dan blogger ni xtau knapa awak lebih nampak yang berlaku pada orang biasa tu yang share link tu tapi xnak komen plak pasal video tu yang menunjukkan sikap sebenar bekas seorang pemimpib islam. Tapi mengapa tidak menekan komen anda pada video itu?sedangkan orang itu telah berdusta dan menggunakan nama alloh swt untuk menipu dan memfitnah sedangkan beliau berpengaruh untuk mempengaruhi orang lain terutamanya awak yg mungkin telah terpengaruh dengan beliau dan mungkin sukar untuk awak mempercayai video ini kerana awak lebih mempercayai cerita yg dirungkai dari sekeping gambar benbanding cerita yang datang dari sepotong video yang mana tidak perlu dirungkaikan lagi dan rasanya mungkin sudah cukup jelas bagi saya untuk menilainya. saya xguna perkataan sah sah di sini kerana saya tidak mempunyai sifat maha mengetahui,jadi saya gunakan "mungkin" untuk menyatakan hujah saya. dan saya tertarik dengan sepotong ayat awak

"Ish, ish, ish...buruknya bahasa kamu. Sah2 bukan umat Nabi Muhamad kamu ni sebab Nabi pun takkan mengaku umat org sebegini"

kalau awak dapat mengesahkan hal itu,"sah2 bukan umat Nabi Muhammad". mungkin "TG? Nik Aziz" juga tergolong dalam org yg sebegitu atau mungkin juga lebih teruk hukuman baginya kerana pernah membenarkan mencarut,mungkin saya sendiri pun tergolong di dalam org yg seperti awak maksudkan itu kerana saya juga pernah mencarut. Menghukum itu biarlah Alloh swt dan orang yang wajar untuk menghukum hamba alloh swt. Lebih baik kita menegur terlebih dahulu dan berpesan2 dengan nas2 dan hadis2 sahih. berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan2 dengan kesabaran. Alloh yahdik.

p/s : Oh yaa,nanti jangan hantuk kepala kat pitu jamban ya,xbaik. mungkin nanti awak kena marah kat mak awak sebab awak cuba rosakkan pintu jamban dia. ;)

panjang x komen saya khas untuk komen beliau yang bernama "saya Farid"?
nampaknya kena buat page lain ni..kih3x..sorry sy budak lagi..mohon maaf dan tlg bimbing saya jika silap.
Unknown said…
yelah..kesian kat awak dan blogger ni xtau knapa awak lebih nampak yang berlaku pada orang biasa tu yang share link tu tapi xnak komen plak pasal video tu yang menunjukkan sikap sebenar bekas seorang pemimpib islam. Tapi mengapa tidak menekan komen anda pada video itu?sedangkan orang itu telah berdusta dan menggunakan nama alloh swt untuk menipu dan memfitnah sedangkan beliau berpengaruh untuk mempengaruhi orang lain terutamanya awak yg mungkin telah terpengaruh dengan beliau dan mungkin sukar untuk awak mempercayai video ini kerana awak lebih mempercayai cerita yg dirungkai dari sekeping gambar benbanding cerita yang datang dari sepotong video yang mana tidak perlu dirungkaikan lagi dan rasanya mungkin sudah cukup jelas bagi saya untuk menilainya. saya xguna perkataan sah sah di sini kerana saya tidak mempunyai sifat maha mengetahui,jadi saya gunakan "mungkin" untuk menyatakan hujah saya. dan saya tertarik dengan sepotong ayat awak

"Ish, ish, ish...buruknya bahasa kamu. Sah2 bukan umat Nabi Muhamad kamu ni sebab Nabi pun takkan mengaku umat org sebegini"

kalau awak dapat mengesahkan hal itu,"sah2 bukan umat Nabi Muhammad". mungkin "TG? Nik Aziz" juga tergolong dalam org yg sebegitu atau mungkin juga lebih teruk hukuman baginya kerana pernah membenarkan mencarut,mungkin saya sendiri pun tergolong di dalam org yg seperti awak maksudkan itu kerana saya juga pernah mencarut. Menghukum itu biarlah Alloh swt dan orang yang wajar untuk menghukum hamba alloh swt. Lebih baik kita menegur terlebih dahulu dan berpesan2 dengan nas2 dan hadis2 sahih. berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan2 dengan kesabaran. Alloh yahdik.

p/s : Oh yaa,nanti jangan hantuk kepala kat pitu jamban ya,xbaik. mungkin nanti awak kena marah kat mak awak sebab awak cuba rosakkan pintu jamban dia. ;)

panjang x komen saya khas untuk komen beliau yang bernama "saya Farid"?
nampaknya kena buat page lain ni..kih3x..sorry sy budak lagi..mohon maaf dan tlg bimbing saya jika silap.
Unknown said…
yelah..kesian kat awak dan blogger ni xtau knapa awak lebih nampak yang berlaku pada orang biasa tu yang share link tu tapi xnak komen plak pasal video tu yang menunjukkan sikap sebenar bekas seorang pemimpib islam. Tapi mengapa tidak menekan komen anda pada video itu?sedangkan orang itu telah berdusta dan menggunakan nama alloh swt untuk menipu dan memfitnah sedangkan beliau berpengaruh untuk mempengaruhi orang lain terutamanya awak yg mungkin telah terpengaruh dengan beliau dan mungkin sukar untuk awak mempercayai video ini kerana awak lebih mempercayai cerita yg dirungkai dari sekeping gambar benbanding cerita yang datang dari sepotong video yang mana tidak perlu dirungkaikan lagi dan rasanya mungkin sudah cukup jelas bagi saya untuk menilainya. saya xguna perkataan sah sah di sini kerana saya tidak mempunyai sifat maha mengetahui,jadi saya gunakan "mungkin" untuk menyatakan hujah saya. dan saya tertarik dengan sepotong ayat awak

"Ish, ish, ish...buruknya bahasa kamu. Sah2 bukan umat Nabi Muhamad kamu ni sebab Nabi pun takkan mengaku umat org sebegini"

kalau awak dapat mengesahkan hal itu,"sah2 bukan umat Nabi Muhammad". mungkin "TG? Nik Aziz" juga tergolong dalam org yg sebegitu atau mungkin juga lebih teruk hukuman baginya kerana pernah membenarkan mencarut,mungkin saya sendiri pun tergolong di dalam org yg seperti awak maksudkan itu kerana saya juga pernah mencarut. Menghukum itu biarlah Alloh swt dan orang yang wajar untuk menghukum hamba alloh swt. Lebih baik kita menegur terlebih dahulu dan berpesan2 dengan nas2 dan hadis2 sahih. berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan2 dengan kesabaran. Alloh yahdik.

p/s : Oh yaa,nanti jangan hantuk kepala kat pitu jamban ya,xbaik. mungkin nanti awak kena marah kat mak awak sebab awak cuba rosakkan pintu jamban dia. ;)

panjang x komen saya khas untuk komen beliau yang bernama "saya Farid"?
nampaknya kena buat page lain ni..kih3x..sorry sy budak lagi..mohon maaf dan tlg bimbing saya jika silap.