AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

ROSMAH BAKAL DIPECAT?

Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansur mungkin dipecat dari jawatannya sebagai Canselor Universiti Industri Selangor (UNISEL) jika desakan Pemuda Pakatan Rakyat diikuti oleh kerajaan negeri.

Sudah beberapa kali pemuda PR menggesa Rosmah dipecat namun beliau masih tidak dipecat atau meletakkan jawatan secara terhormat.
Pemuda PR yang terdiri dari Ketua Dewan Pemuda PAS Selangor Hasbulah Ridhwan, Ketua AMK Selangor, Khairul Anuar Ahmad Zainuddin (Jonah) dan Ketua DAPSY Selangor Lau Weng San, hari ini sekali lagi menggesa Rosmah diberhentikan dari jawatan Canselor tersebut.
Bagi saya jika Rosmah seorang yang berjiwa besar, menjunjung demokrasi dan seorang yang professional beliau tidak perlu menunggu masa untuk meletakkan jawatan. Ini kerana beliau sepatutnya sedar kontroversi yang menimpanya menyebabkan beliau tidak layak dan tidak sesuai untuk menjawat jawatan di institusi pendidikan seperti UNISEL.

Comments

Anonymous said…
pecat je la ... mgape takut sangat

ke

PAS mati pucuk ..
Anonymous said…
klu nk compare pendidikan rosmah ngan anuwar ni..rosmah lagi bagus..klu anuwar tu setakat belajar sastera pun korang tak kecoh..dah juak-juak jahanam korang yg tanam hati benci pada org lain mmg jahanam namanya..apa punya jahanam le korang..mmg korang mendaulatkan anuwar dgn kencingnya..

jahanam Pas..

**wei sofi, ko kenal tak tokeh MSTC tu..kengkawan ko kat ctrm gak..