AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

PILIHANRAYA NEGERI DI PERAK DAN TERENGGANU?

2 Negeri mesti mengadakan Pilihanraya Negeri dalam masa terdekat jika ingin kemelut politiknya berakhir. Jika tidak kemelut ini akan berterusan dan menganggu pentadbiran kerajaan negeri.
Kedua-dua negeri ini ialah Terengganu dan Perak (yang kerajaannya adalah HARAM hingga ke hari ini.)
Di Terengganu kemelut pertembungan Mad Said dan Derih Jusoh bagaikan tiada penghujung. Masing-masing tamakkan projek dan kekayaan dunia. Derih menteri Besar pencen yang kini masih bermimpi menjadi Menteri Besar tetap tidak mengiktiraf Mad Said sebagai Menteri Besar.
Manakala di Perak, Menteri Besar Kudeta, Zambry Abdul Kadir masih tidak senang duduk kerana bila-bila masa kerusi empuknya boleh digantikan oleh YAB Datuk Seri Muhammad Nizar Jamaluddin.
Oleh kerana itu saya ulangi gesaan saya untuk kesekian kalinya supaya MB HARAM Perak dan MB Terengganu menasihatkan Ke Bawah Duli Tuanku supaya membubarkan Dewan Undangan Negeri masing-masing bagi memberikan peluang rakyat memilih kerajaan baru yang lebih kuat, telus dan amanah.

Comments

Anonymous said…
OOOO patut lah Nizar g nyala lilin kat keranda CINA mati bunuh diri..., nak minta berkat jadi MB Perak rupa nya.

kalau ikut suratan Allah, memang sah dah Zambri MB, tapi mungkin berkat Tok Pengkong, Nizar bleh jadi MB semula.

Hmmm faham dah kenapa nyala lilin
kayru1 said…
setahu aku nizar nyala lilin masa sidang media.apa punya telengong la org umno ni.kalu cina tu bunuh diri naper sprm gelabah?nko pk la sendiri kalu cina tu bunuh diri camner hp dia n barang2 dia yg lain masih ada ngan pegawai sprm?bangang
Anonymous said…
orang UMNO memang banggang...
Anonymous said…
setuju.. mmg bangngpun dari dulu sekarang dan selamanya.
Anonymous said…
umno memang bangang sebab tu penyokong2 dia komen yang bangang2..
Anonymous said…
penyokong Pas lagi bangang..apa yg dickp nizar si ratu lilin tu semua korang percaya..sidang media, xkan le bodoh sgt ulama korang tu smpi kena kencing ngan DAP...wei jahanam Kayru1, apa punye bengap ko ni..mmg le brg2 tu ada sprm sbb sprm dah amik barang2 dia masa dia disoal siasat..

jgn main hentam kromo ke bangang..mcm ko plak yg tulis laporan sprm tu..tu le org pas ni nk berlagak pandai pandai tp bengap nk mampus..

jahanam Pas..
Anonymous said…
sidang media mende , tak ade pon microfon dalam gambar tu , yang gambar teoh dan adengan pegang lilin
DurianKampung said…
Bangang2 UMNO semua.. komen plak pasal gambar Najib & Rosmah pasang pelita pastu siap sembah2 lagi... mcm org India dok buat tu.

Juga gambar Pak Lah pi letak bunga kat tugu negara yg sh2 mufti kata haram. Sekurang2nya, PAS jujur dengan mengatakan perbuatan Nizar tu diragukan & bg dia nasihat.

Cuba bg nasihat kat Najob & Rosmah kesayangan korang tu tengok... silap2 kena letup ngan C4.
Anonymous said…
Sian betul orang PR ni, dah takda sape nak dijadikan ikon perjuangan kot..., CINA bunuh diri sebab tak tahan dengan korupsi DAP pun dijadikan ikon.

Yang gelabah bukan UMNO,tapi yang terpekik terlolong PR lerr..., saje nak cover betapa korupsi nyer PR. Itu baru perintah state, kalau dapat federal gamak nyer kena jual lah Malaysia kat Singapore.