AZMIN SOMBONG CUBA TUNJUK PANDAI?

H1N1 MEMBIMBANGKAN, TETAPI TIADA TINDAKAN TEGAS

Seorang wanita berusia 20 tahun meninggal dunia pagi semalam akibat jangkitan selesema A (H1N1), menjadikan angka kematian di negara ini meningkat kepada empat orang sejak seminggu lalu.

Perkembangan ini disifatkan oleh pihak berkuasa kesihatan sebagai "membimbangkan", lapor Bernama semalam. Namun begitu saya masih tidak nampak tindakan tegas di ambil oleh kerajaan.

Kerajaan hanya bertindak bagaikan telur separuh masak. Mungkin setelah berpuluh-puluh atau beratus orang mati barulah tindakan drastik akan diambil.

Oleh itu saya mengharapkan kerajaan bertindak segera bagi membendung wabak ini. Jika perlu hadkan aktiviti pelancungan, keramaian, penutupan operasi institusi terbabit sila lakukan jangan bertangguh. Mana lebih penting nyawa atau ekonomi? Fikirkan.............

Comments

Anonymous said…
PAS buat ape ? asik komen-komen , bangkang-bangkang tu la kerjanya. Nak harap idea PAS .. tunggu la kiamat je
abu muaz said…
Tanya PAS buat apa? Bagilah Menteri Kesihatan kat Dr.Hatta atau Dr.Lo Lo tahulah apa yang nak dibuat.
Abu Mual said…
Kalau nak tolong tak payah tunggu jadi Menteri. Kalau masa bangkang tak perlu jadi Menteri, Tolong pun tak perlu lah jadi menteri. Apa punya mentaliti orang Pas ni.
Anonymous said…
Pasal Menteri yg ada kuasa..BONGOKKK..
Anonymous said…
umno bn kini lebih selesa dengan hasil rompakan mereka. walau selesa manapun mereka, mereka risau dengan kematangan rakyat di akhir akhir ini. apapun tunggu RPU 13, umno bn akan tercatat dalam sejarah sebagai parti yang banyak merosakkan negara dan rakyatnya...